wtorek, 30 grudnia 2014

Vlogi

Cześć kochani,

jest tyle rzeczy, które chciałabym zamieścić w internecie i nie mówię tu o zdjęciach, ale o moich przemyśleniach. Mam milion myśli na minutę i mimo, że tutaj nic nie dodaje to nie oznacza, że nie pisze. Pisze i to dużo, ale nie chce publikować tego, bo jest to beznadziejne - nie da się inaczej tego ująć. 
Postanowiłam więc założyć kanał na YouTube, być może mówienie wyjdzie mi lepiej niż pisanie. 
Zapraszam Was wszystkich na moje filmiki. 
Link do pierwszego filmiku - zapowiedzi kanału >>>>TUTAJ<<<< 
Link do kanału >>>TUTAJ<<<
Wiem, że często blogerzy nie chcą oglądać video blogów, więc nikogo nie zmuszam - jedynie zachęcam.
Pozdrawiam
Ola 

1 komentarz:

  1. oooo. a ja się zdziwiłam, ale tak pozytywnie!
    mnie się podoba :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Hej oto kilka zasad komentowania:
- zostaw linka jeżeli chcesz, jeżeli nie to i tak Cię odwiedzę,
- komentarz służący tylko do reklamowania się będzie usuwany,
- komentarz typu "super blog" będzie usuwany,
- dziękuję za każdy komentarz nawet z krytyką (konstruktywną),
- jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję,
- pisząc komentarz pisz na temat.

Dzięki za wszystko :)