czwartek, 13 lutego 2014

Walentynki

Achh... ukochane święto milionów ba miliardów ludzi na świecie.


Trochę teorii od cioci Wikipedii :) A więc jak każdy wie święto odbywa się 14 lutego. Świętowanie tego dnia przyszło do nas z zachodu, gdzie św. Walentego uznawano za patrona zakochanych.
W tym dniu pary obdarowują się prezentami i pokazują (jak nigdy), że kochają swoją druga połówkę.


Love hearts red




Chcę wszystkim obchodzącym złożyć:
 wszystkiego najlepszego, 
dużo miłości, 
słodkości i
 zgodności.






Ja tego święta nie obchodzę, bo nie mam z kim, ale  nie przejmuję się. Mam dopiero 14 lat! (Na razie) Najważniejsza jest nauka, po za tym nie czuję się gotowa na chłopaka. Dlatego dla singli jest również święto 15 luty Dzień Singla!
I dla tych, którzy będą go obchodzić życzę:
dużo zdrowia, 
szczęścia, 
prawdziwych przyjaciół,
w przyszłości za*ebistej drugiej połówki,
piwnicę pieniędzy,
pomysłów szalonych!


A Ty jak spędzisz ten dzień?


Życzę udanych walentynek :) ja będę robić projekt z koleżankami :D
A mam pytanie chciałam stworzyć baner, nie wiecie, gdzie mogę wykonać go samodzielnie za darmo? I jak podoba Wam się nowe tło? Jeszcze jedna prośba zagłosuj w ankiecie! 

16 komentarzy:

  1. Dzień jak co dzień, po prostu okazja do świętowania, nieważne czy samemu czy z kimś ;) A tło mi się podoba i w ankiecie też zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zwykły dzień, a może jednak dla mnie nie bo do szkoły zamówiliśmy pizze!!! dziękuję za głos :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ojj... to współczuje, ale jest jeszcze wieczór :)

      Usuń
  3. Z blogiem to trochę jak w reklamie Ikei - ty tu urządzasz. Jeśli nie czujesz nazwy, to ją zmień :) dla mnie liczy się zawartość notek, to dla nich zagląda się na bloga. Jestem dzisiaj w nie najlepszym nastroju, przez dylematy damsko-męskie, więc u mnie żadnych serduszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, że tam piszesz :) mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni :D

      Usuń
  4. No ,no :) Ładny nowy nagłówek :D
    Ja Walentynki spędziłam w szkole, a potem nad projektem, hahah. Ciężko się przy nim napracowałyśmy, nawet planu działania co prawda nie mamy, ale okej. Ale mimo, że nie lubię Walentynek to w tym roku były nawet fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, co prawda mi przy nim pomagałaś ale ok :) plan działania mamy! tak to prawda w tym roku były super najlepsza była pizza!

      Usuń
  5. nie obchodzimy z chlopakiem walentynek;p
    poklikasz w banner choies? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Walentynki to zwykły dzień i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja walentynki spędziłam z przyjaciółką ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Walentynki, a znajoma oszukała mnie, że to święto "walę drinki" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem na fb widziałam to ze 100 razy :D a w tamtym roku było walę tynki :D

      Usuń

Hej oto kilka zasad komentowania:
- zostaw linka jeżeli chcesz, jeżeli nie to i tak Cię odwiedzę,
- komentarz służący tylko do reklamowania się będzie usuwany,
- komentarz typu "super blog" będzie usuwany,
- dziękuję za każdy komentarz nawet z krytyką (konstruktywną),
- jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję,
- pisząc komentarz pisz na temat.

Dzięki za wszystko :)