czwartek, 6 marca 2014

Sukcesy...

Witajcie!
Wiecie jak lubię pisać listy, więc dzisiaj kolejna. Tym razem poświęcona sukcesom osób pochodzącym z otoczenia.

Apple time 1. Mniej cukru!

Pamiętacie tą dziewczynę z postu o zdrowym żywieniu (>>klik<<), która jadła bardzo dużo cukru dziennie? Osiągnęła sukces i ograniczyła ilość łyżeczek cukru w herbacie i innych słodyczy. Od soboty (1 marca) prawie nie jadła. Jutro w nagrodę dostanie ode mnie symboliczną nagrodę - jabłko i gratulacje.





2. Blogowy sukces!

Wiele osób czytających mojego bloga trafiło do mnie przez nią. To dzięki niej polubiłam pisanie. Ta dziewczyna zawsze komentuje moje "artykuły" i to w dodatku zazwyczaj jako pierwsza. Tak to prawda nie jest w pierwszej 10 najlepszych blogerów, ale rozwija się i to jest najważniejsze! Mowa o mojej koleżankę Agnieszce piszącej pod nazwą Agniieszka na blogu From the Inside

♡3.Biznesowy sukces!

Tu mowa o moich dwóch wspaniałych siostrach! Starsza siostra przeszła test i została przeniesiona do innego działu, co łączy się z gruntowną podwyżką. Druga siostrzyczka dostała się na trzymiesięczny staż z Unii Europejskiej. Niestety łączy się to z wyprowadzką, ale będziemy spędzać razem weekendy. Bardzo im GRATULUJE!


4. Szkolny sukces!

Tutaj muszę umieścić dwa takie sukcesy; jeden należy do mojej przyjaciółki drugi do zdolnego kolegi.
"Panie mają pierwszeństwo", więc zaczniemy od pani. Moja przyjaciółka, która wraz z trzema uczniami gimnazjum, do którego uczęszcza dostała się do wojewódzkiego konkursu o parkach, jeżeli w kwietniu przejdą dalej pojadą nad morze i będą w etapie ogólnopolskim. Kolega natomiast doszedł do drugiego etapu w konkursie z języka angielskiego, do którego startowały trzy osoby. Tak wiem teraz pewnie się zaśmiałaś/eś, ale to było naprawdę trudne i drugi etap wymagał odwagi, ponieważ musiał nagrać filmik wypowiadając się na dane tematy po angielsku. Po za tym doszedł najdalej z gminy, czy to nie jest osiągnięcie?

5. Pisarski sukces!
Cool off
Aga osiągnęła jeszcze jeden sukces (który opisze), pisarski, ale w trochę inny sposób, gdyż opublikowała swój pierwszy artykuł w gazecie. Prawda, że to tylko lokalna gazeta, ale to dopiero początek! Agnieszka (wiem, że nie lubisz jak tak do Ciebie mówię, ale nie mogłam inaczej) jeszcze raz serdecznie gratuluję i życzę owocnej pracy przy następnym artykule, który niedługo zaczniesz przygotowywać!





I to by było na tyle jak na razie, jeżeli znajdę nowe sukcesy to na pewno się nimi podzielę z Wami :)
Dziękuję za obserwacje i  wszystkie komentarze.

40 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, że "cukrowa" dziewczyna się opamiętała! aczkolwiek cukru nie można odstawić od razu, trzeba go zmniejszać dawkami, bo inaczej ból głowy gwarantowany:)
    I ja gratuluje Agnieszce i zyczę kolejnych sukcesów, które myślę są tutaj tylko kwestią czasu:) Bardzo lubię zaglądać na jej bloga:)
    Gratulacje również dla sióstr!
    i oczywiście dla Ciebie bo to ważne by blog ciągle się rozwijał i miał nowych czyelników:)
    no to widzę, że się działo pod moją nieobceność:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy ona nie odstawiła całkowicie, ale zmniejsza. Ja również lubię zaglądać na jej bloga <3 Nie jestem pewna czy tak dużo, bo tylko 2 obserwujących mi przybyło z czego jeden to moja koleżanka ale i tak dziękuję! Dziękuję również za Twój komentarz i również pozdrawiam :D

      Usuń
  2. ciekawie skonstruowałaś ten post :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej <3 ile tu mnie :D Zgadzam się z osobą powyżej, świetnie skonstruowany post. I ja gratuluje wszystkim ,,ludziom sukcesu" z tej notki. :)
    Wiesz, że bardzo lubię czytać Twojego bloga i uważam, że nie powinnaś się zrażać jak jest mała liczba obserwatorów. Pisz dla siebie, a po pewnym czasie juz samo wyjdzie tak, że ludzie sami do Ciebie trafią. :)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuję się ilością obserwatorów tylko cieszę się z każdego nowego. miło mi, że tak piszesz. pozdrawiam :*

      Usuń
  4. jak tu pozytywnie! zauważasz te małe rzeczy, które Ci się przydarzają i je doceniasz. To dar, nie wiele osób to potrafi. Mówi się o polakach , że jesteśmy narodem bardzo narzekającym i grymaśnym a tu proszę :) fajna blogerka! I super!Zarażaj tym ludzi!!! PISZ PISZ I PISZ!
    Zapraszam też do mnie, może jesli Ci się spodoba to może zaobserwujesz i ja z wielką radością się odwdzięczę

    serdecznie pozdrawiam z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju tak się cieszę, że tak piszesz :) na pewno zajrzę do Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę dużo się u Ciebie dzieje. Oby było jeszcze więcej takich sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dużo, w sumie o wiele więcej niż tu napisałam, bo zapomniałam :) dziękuję bardzo. pozdrawiam :)

      Usuń
  7. ciekawy post,gratulacje dla osób które osiągnęły te sukcesy :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i już mi się podoba będę tutaj częściej wpadać!
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :) nie bawię się w obs za obs. wolę uczciwie zarobić na obserwatora.

      Usuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Widziałam, że zaglądałaś na mojego bloga.
    Ja już twojego obserwuje
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję jak mi się Twój spodoba również zaobserwuje :)

      Usuń
  10. Ciesze sie ze dobrze Ci sie wiedzie :*
    Oby tak dalej! ;)


    Z apraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak wydaje :) dziękuję za komentarz:*

      Usuń
  11. Ja bardzo lubię się cieszyć z sukcesów innych :* Kiedyś też doszłam najdalej z gminy w konkursie z polskiego i nie pisałam sprawdzianu szóstoklasisty, haha^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy post zapraszam do obserwacji mojego bloga na pewno się odwdziczę http://wiolcia23154.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli mi się spodoba to na pewno zaobserwuję :)

      Usuń
  13. Fajny post :3 obserwujemy? Daj znać, a jeśli nie, to chociaż zajrzyj na mojego bloga :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję tylu sukcesów:) W sumie w moim życiu od niedawna też zaczęło się wszystko układać w 200% lepiej niż mogłabym sobie to zaplanować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post.
    Gratulacje tych sukcesów.
    Cieszą mnie sukcesy innych, gdy dążą do tego co zaplanowali ;)

    http://milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też odstawiłam cukier. gorzka herbata, kawa i jakoś czuje się lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że kawę lepiej słodzić, ale jeżeli Ci nie smakuje to pij taką :)

      Usuń
    2. lubię tak ;) dodaje do obserwatorów będę zaglądać do Ciebie cześciej

      Usuń
    3. dziękuję bardzo nie wiesz jak bardzo skakałam z radości :******

      Usuń
  17. No cóż, gratuluję sukcesów Tobie, Twoim siostrom, Agnieszce i generalnie każdemu, komu cokolwiek się udało. ^^
    Dzięki za komentarz u mnie :D
    Co do Twojego pytania: zawijanie posta wstawiasz w ten sposób: piszesz normalnie do momentu, w którym chcesz zawinąć, a następnie naciskasz mały rysunek przedartej kartki, który znajduje się obok wstawiania filmu wideo (które znajduje się obok wstawiania obrazków, które znajduje się obok wstawiania linków, a to wszystko znajduje się na te samej linii co napisy "Nowy post" i HTML"). xD No cóż, jak widać, Bukwa jest bardzo precyzyjna, nie ma co.
    Miło tu u Ciebie -
    - Bukwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za ten cały komentarz będę następnym razem próbować zwinąć :)

      Usuń
  18. mam nadzieję, że Twoja lista sukcesów będzie rosła w siłę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejnych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba znowu muszę Cię kopnąć:P

    OdpowiedzUsuń

Hej oto kilka zasad komentowania:
- zostaw linka jeżeli chcesz, jeżeli nie to i tak Cię odwiedzę,
- komentarz służący tylko do reklamowania się będzie usuwany,
- komentarz typu "super blog" będzie usuwany,
- dziękuję za każdy komentarz nawet z krytyką (konstruktywną),
- jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję,
- pisząc komentarz pisz na temat.

Dzięki za wszystko :)