poniedziałek, 3 marca 2014

Trochę o mnie...





1. Podstawowe informacje


Jestem Ola, w grudniu będę obchodzić 15 urodziny. Uczęszczam do gimnazjum w mojej małej miejscowości w woj. śląskim.

Photography2. Zainteresowania

Lubię fotografować, lecz nie potrafię. Kocham grać w piłkę nożną, oglądanie sportów mnie nudzi. Kocham blogosferę (zarówno pisanie jak i czytanie, choć nigdy nie byłam i nie będę miłośniczką języka polskiego (matematyka górą!). Powinnam dodać, że jestem miłośniczą psów i uwielbiam pochłaniać książki (przede wszystkim fantastykę.

3. Co lubię robić w wolnym czasie?

Już kiedyś pisałam listę, która o tym mówiła, ale chciałam o niej przypomnieć ponieważ mówiła o mnie dużo >>KLIK<< 

4. Czego nie lubię?

Obiecuję, że za kilka dni napisze o tym posta, bo jest tego trochę.

5.Moje negatywne cechy

Jest ich zapewne wiele, ale ja utożsamiam się tylko niektórymi. Są w nich między innymi: tzw. "słomiany zapał", leniwość, nieśmiałości, wrażliwość, mściwość, pamiętliwość, ufność i przede wszystkim nerwowość. Tak specjalnie są tu niby pozytywne cechy czyli wrażliwość i ufność, ponieważ wiele razy przez te cechy zostałam zraniona.

6. Pozytywne cechy
🎶
No tak normalnie powiedziałabym, że jestem zła, ale trzeba mieć poczucie wartości, więc trzeba się przyznać. MAM POZYTYWNE CECHY TAK JAK KAŻDY! Więc uważam, że jestem: pomocna, lojalna, przyjacielska i w miarę mądra.

7. Co chce umieć. 

Chciałabym umieć grać na gitarze i umieć biegle mówić w obcym języku (najlepiej j. angielski), głębiej rozwinę to w kolejnym poście. Mam już napisanego całego więc zapewne pojawi się za kilka dni.

I to by było na tyle. Taki okrojony, bo moja wena nadal nie jest pełna, ale powoli przechodzi. Dziękuję za wszystkie komentarze.

3 komentarze:

  1. Mamy wiele wspólnych negatywnych cech :D Wszystko to o Tobie wiem, ale z niecierpliwością czekam na post rozwijający podpunkt 7. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I could have sworn I've been to this blog before
    but after checking through some of the post I realized
    it's new to me. Anyhow, I'm definitely glad I
    found it and I'll be book-marking and checking back often!

    Take a look at my blog post: co teraz

    OdpowiedzUsuń

Hej oto kilka zasad komentowania:
- zostaw linka jeżeli chcesz, jeżeli nie to i tak Cię odwiedzę,
- komentarz służący tylko do reklamowania się będzie usuwany,
- komentarz typu "super blog" będzie usuwany,
- dziękuję za każdy komentarz nawet z krytyką (konstruktywną),
- jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję,
- pisząc komentarz pisz na temat.

Dzięki za wszystko :)