czwartek, 16 stycznia 2014

Piękna kobieta

Dziś mowa o "pięknej kobiecie" ale kto to na pewno odgadniecie, a jeżeli nie to na końcu posta jest odpowiedź.
"Piękna kobieta" - nie jest tylko jedna, ale są ich miliony, ba miliardy. Więc powinnam pewnie napisać "piękne kobiety" ale mi chodzi o jedną, dla mnie wyjątkową. Domyślacie się już? Nawet jeśli tak to czytajcie dalej, artykuł Was powinien zaciekawić.  Ta kobieta w sumie nie jest piękna na zewnątrz, ale wnętrze ma przepiękne; wypełnione dobrocią, miłością, optymizmem (czasami zdarza się jej go stracić z mojej winy), troską ale jest już starszą kobietą, więc większa nerwowość i niecierpliwość jest powodem naszych sprzeczek (ale również to, że często jestem niegrzeczna/wredna/nieposłuszna/krnąbrna). Nie jest mądra, często wiele zapomina a zanim zareaguje na słowa, które do niej kieruję minie parę chwil a ja już jestem wściekła i wrzeszczę jak idiotka. Ta "kobieta"przeszła wiele. Czasem smutne chwile, częściej wzruszające, wesołe, po prostu wspaniałe. Nie potrafię zliczyć nocy, których nie przespała z powodu zmartwień. Cieszy się z moich sukcesów i mobilizuje do dalszej pracy, gdy coś mi nie wychodzi trochę ochrzani ale nigdy nie okrzyczy. Pomaga jak może, gdy jest jakaś akcja charytatywna osobiście się nie angażuje ale robi wszystko co w jej mocy abym wypadła jak najlepiej. Często nie mówię jej o bieżących pracach, z powodu mojego nadmiernego lenistwa. Wiem, że ona będzie drążyć temat aż nie zrobię tego co powinnam porządnie. Tak naprawdę mogłabym pisać o "tej kobiecie" wiele, ale następne zdanie jakie napisze odpowie na pytanie "Kto to "piękna kobieta"?", jeżeli jeszcze nie znacie odpowiedzi. No więc ta kobieta zna mnie od zawsze, pamięta więcej wspomnień związanych ze mną niż ja sama. MAMA. To jedno słowo wyraża więcej niż się wydaje, biorąc pod uwagę, że się ma tak dobrą mamę jak ja. Według polonistów, uczonych, to słowo oznacza kobietę wychowującą dzieci, składa się z czterech liter w tym dwóch spółgłosek oraz dwóch samogłosek, po za tym z dwóch sylab,  rzeczownik, rodzaj żeński, itp. Dla mnie to słowo znaczy o wiele więcej. To ona mnie urodziła, karmiła, usypiała, przebierała, uczyła mówić, chodzić, sikać do tego tuliła do snu, przytulała gdy opadłam, przeżywała każde wzloty i upadki razem ze mną. Moja mama jest wspaniała, mam nadzieję,że opisałam swoją mamę bardzo dobrze, muszę tylko dodać, że jej serce podzielone na trzy części, bo mam dwie starsze siostry. Drugiej takiej "pięknej kobiety" nie ma na świecie i nigdy nie będzie. Życzę jej dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, jeszcze więcej cierpliwości do mnie. Gdy tylko przycisnę przycisk "Opublikuj" pójdę dać jej całusa, przytulę i powiem (jak często), że ją kocham. Nie pokażę mamie tego posta, przynajmniej narazie, bo niewiele osób z mojego otoczenia a zwłaszcza rodzina nie wie o tym i chce żeby tak zostało jak najdłużej. Kocham Cię MAMO!

9 komentarzy:

  1. Wzruszyłam się czytając to :) Wyjątkowo pięknie opisałaś swoją Mamę :) Myślę, że czytając to, Twoja Mama byłaby bardzo szczęśliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszyłam się. :> A co do menu na moim blogu to niestety jest to szablon pobrany z szablonownicy. Ja się na tym nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuje :( niestety nie zawsze mamy mogą się uporać z rodzicielstwem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla jednych rodzice są najważniejszymi i najukochańszymi osobami na świecie, a dla innych niestety przekleństwem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda, ja z mamą mam najlepsze kontakty na świecie ale z ojcem się nie dogaduje :( dzięki za komentarz :)

      Usuń
  5. Post o identycznej tematyce dodałam dość dawno ale zrobiłam coś jeszcze..Z racii tego, że trudno mi mówić o uczuciach, przepisałam go w formie listu dla mamy i dałam 6 grudnia. Była taka ucieszona, zaskoczona..I teraz już wiem jak bardzo ją kocham po mimo tego, ze nie zawsze to okazuję. Piękne gesty, cieszy mnie, że masz szacunek i oddanie dla mamy! :)
    Dodam, że u mnie nowy post i jeśli masz ochotę wpadnij tak jak ówcześnie i pozostaw opinię, nie ukrywam, że każda jest dla mnie na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny pomysł z listem, ja jednak tego nie zrobię bo nie potrafię...

      Usuń

Hej oto kilka zasad komentowania:
- zostaw linka jeżeli chcesz, jeżeli nie to i tak Cię odwiedzę,
- komentarz służący tylko do reklamowania się będzie usuwany,
- komentarz typu "super blog" będzie usuwany,
- dziękuję za każdy komentarz nawet z krytyką (konstruktywną),
- jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję,
- pisząc komentarz pisz na temat.

Dzięki za wszystko :)