niedziela, 12 stycznia 2014

POMOC




Dziękuję za przeczytanie. Wiem, że na tym świecie jest dużo osób dobrego serca i w takich akcjach możemy pomóc. Jest to szczególny dzień, bo dziś 22 finał WOŚP. Zachęcam do pomagania, nawet tych leniwych. Przecież kilka sekund nie zmarnuje Ci życia a im pomoże! Dasz im w ten sposób kolejne pięćdziesiąt lat radości, a może i więcej!  

Witajcie kochani :)

dzisiaj, to nie raczej post, a  prośba o pomoc. No więc firma muratordom.pl organizuje konkurs, w którym można wygrać wymianę okien. Ten dom jest bardzo brzydki, a rodzina nie może znieść tych pięćdziesięcioletnich, drewnianych okien. 
Jak można im pomóc?
Dom w Tychach - Bardzo prosto! Wystarczy wejść w ten link  >>Klik<< i na dole strony dać lubię to. Każdy like się liczy dla tej rodziny. Możecie dołączyć do tego wydarzenia >>KLIK<< na facebook'u i zapraszać znajomych. 

Oto ten dom... 
Odstrasza samym patrzeniem, a co dopiero w nim żyć?
Pozdrawiam!
Ola

6 komentarzy:

  1. Opinia Twoja nie tyle nieważna, co po prostu nie zmienię swojego stylu dla Ciebie.
    Sukienka-takie są teraz długości, a póki jestem młoda, to mogę chodzić w takich, bo jak będę stara to wtedy w miniówki będę się ubierać?! ;)
    Sweterek-jest zwykły, no bo jaki inny? Gdybym dała jakiś strojny do takiej sukienki to wyglądałabym jak choinka, a przecież pokazuje to jak się ubieram, a nie pseudo noszę.
    Buty-jak je zobaczyłam od razu mi się spodobały, na zdjęciu tego nie widać, ale są zamszowe, na koturnie opasane białą i różową linią, to naprawdę sprawia, ze te buty są jedyne w swoim rodzaju. Nie każdemu muszą się podobać :)
    A co do botków, to nie chciałam pokazać w tej stylizacji takich jak już pokazywałam, a mam 14 lat wiec na szpilki jeszcze poczekam, nie oszukujmy się :D
    Dzięki za wyrażenie opinii, osobiście bardzo mi się podoba stylizacja i wielu osobom z otoczenia również, Twoje zdanie jednak szanuję i oby w przyszłości bardziej Ci się podobały, również pozdrawiam serdecznie
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy... dzięki za odpowiedź na komentarz, ale jak już tak komentujesz to mogłabyś coś napisać o moim poście...

      Usuń
  2. głos oddany :)

    PS. Nie wiem czy to kwestia jasności ekranu, czy mojego nie tak dobrego już wzroku, ale bardzo ciężko czytało mi się tę kolorową (szczególnie czerwoną) czcionkę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za oddanie głosu, a z czcionką masz rację. w ogóle myślę nad zmianą tła więc jeszcze zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany! Dzięki za komentarz zostawiony u mnie:) Co do wyglądu bloga to jeśli mogę coś zasugerować to faktycznie zmianę czcionki i tła bo faktycznie bardzo niewygodnie się czyta. Ale nie martw się, ja mój wygląd zmieniam ciągle, każdy musi dojść do formy, która mu się będzie podobać i czytelnikom również:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz! ja już znalazłam ideał biała czcionka na tym tle wypada nieźle

      Usuń

Hej oto kilka zasad komentowania:
- zostaw linka jeżeli chcesz, jeżeli nie to i tak Cię odwiedzę,
- komentarz służący tylko do reklamowania się będzie usuwany,
- komentarz typu "super blog" będzie usuwany,
- dziękuję za każdy komentarz nawet z krytyką (konstruktywną),
- jeżeli podoba Ci się mój blog to zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój to zaobserwuję,
- pisząc komentarz pisz na temat.

Dzięki za wszystko :)